Annonsera i Skinnarebygd

Annonsera i Skinnarebygd och stöd Malungs hembygdsförenings arbete med att synliggöra och sprida Malungs historia och förflutna för allmänhet, skola, forskare och andra.

Skinnarebygd är Malungs hembygdsförenings årsbok som utkommit nästan varje år sedan 1948. Skinnarebygds innehåll visar på en varierad och fascinerad historia där människor och samhälle synliggörs och sätts in i ett större sammanhang. En guldgruva för intresserade, historiker, släktforskare och andra. Några av hembygdsföreningens uppgifter är, enligt föreningens stadgar, "att förvalta hembygdsgårdens hus och föremål, att främja forskning om vår socken, att hålla föreningens samlingar tillgängliga samt hävda betydelsen av malungsmålets bevarande."

Artiklarna i Skinnarebygd ska ge en bild av det gamla Malung på dess väg fram till nutiden. De källor som finns är många. Varje generation har så mycket att berätta, och en av våra uppgifter är att försöka få detta nedtecknat och dokumenterat innan källorna förbleknar in i glömskan.

Välkommen med din annons i årets Skinnarebygd!

Prislista

Exempel på hur en helsida ser ut.

HELSIDA

120 x 200 mm

2000:-

Exempel på hur en halvsida ser ut.

HALVSIDA

120 x 85 mm

1000:-

Exempel på hur en liten annons ser ut.

LITEN

120 x 40 eller 60 x 90 eller 60 x 70 mm

500:-

Kontakt tel: 070-207 88 28, E-post: bente@delta.se

Nyfiken på Malungs hembygdsgård? Här kan du läsa mer om hur Malungs hembygdsgård kom till och vilka personer som förverkliga idén och varför.

Läs mer här >>>

Malungs hembygdsgård har många byggnader som kommer från olika håll i bygden.